VMBO (Uit: Onderstroom PvdA nr. 6)

Victor van den Broek victorvandenbroek at HOTMAIL.COM
Sun Apr 2 15:43:07 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ramon,

Je mailtje heb ik gelezen. Ik kan hier niet verder op in gaan omdat, Mijn
moeder samen werkt met mevrouw Adelmund en de Wethouder van A'dam van de Aa,
als projekt leider van de Voorschool, wat zeker een goed project waar vele
goede kanten aan zitten voor de samenleving, ook voor over ongeveer 20 jaar.

Groeten

Victor.