AW: Re: [AW: Algemene beschouwingen]

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Wed Sep 29 10:37:18 CEST 1999

Henk Vreekamp,

Als je mijn mails over dit onderwerp goed gelezen had, had je gezien dat ik ook de subsidieloze variant behandeld heb.
Over een onderwerp doorbabbelen en alle moglijkheden tot het komen van een oplossing behandelen zie ik niet als een probleem.

Voorts is jou opmerking over 'verdoezelen' mij niet geheel duidelijk en verdient, wat mij betreft, nadere uitleg. Als je zo vriendelijk zou willen zijn even af te dalen van je prive-Olympus en ons, stervelingen, enig inzicht in de ogen te strooien, zou dat op prijs worden gesteld. Het lijkt me aan te raden deze reactie alleen naar Bert Bakker en mijzelf te sturen (ik weet overigens niet zeker of Bert er behoefte aan heeft), zodat de overige lijstlezers hier niet mee lastig gevallen worden.

Wat de netiquette betreft: mijn mail was aan de gehele lijst gericht. Dan kan ik er natuurlijk 'beste lijster, geliefde zangvogels' en andere fratsen boven zetten, maar dat lijkt me niet echt nodig en ook niet functioneel. Als ik me specifiek op een persoon gericht zou hebben, zou je kritiek terecht zijn.

Chido Houbraken.