Catalog listing (!)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Mon Sep 27 04:50:08 CEST 1999

Excuus dat ik hier mee de hele lijst mee lastig moet vallen, maar ik weet
dat ik deze berichtjes krijg van een mailprogramma van een van de lijsters.

Het gaat om deze berichtjes:

----Original Message Follows----
From: MDaemon at dijkjong.demon.nl
To: r_barends at hotmail.com
Subject: Catalog listing
Date: Wed, 22 Sep 1999 01:47:17 +0200

Catalog YOUR PRIVATE does not exist.

Bij deze het verzoek om het programma weer zo in te stellen dat deze mail
niet automatisch gegenereerd worden. Alvast bedankt !

Nogmaals excuus aan de anderen die dit mailtje dus zonder zinnige reden
voorbij zien komen.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

=== "Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij
of zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese ===

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
D66 Nijmegen op het net: http://komt.snel!
JD: http://welcome.to/jongedemocraten