LEF

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Mon Sep 27 00:09:28 CEST 1999

> Voor wat betreft de stelling dat er een kloof ligt tussen burgers en
> politieke partijen steun ik je volledig. (...) Een standpunt zal er uit
LEF nooit
> komen, althans geen duidelijk standpunt dat direct te relateren is aan een
> politieke partij, en dus aan een stem. Wanneer we er in slagen om
> duidelijkheid in mening en dus in stem aan te brengen wordt de
> kloof tussen politieke partij en burger al snel een stuk kleiner.

Eens, dat moet D66 ook vooral doen. Maar dat neemt niet weg dat LEF een
leuke denktank kan worden en daarmee een toevoeging aan de partijen, waar
sommige mensen zich toe aangetrokken voelen en anderen minder. C'est tout.