AW: Re: hoax-melding.

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Thu Sep 23 15:23:09 CEST 1999

Deze discussielijst is per definitie NIET bedoeld om kettingbrieven, in welke vorm dan ook, te verspreiden. Hou dat maar in je achterhoofd.
Uitgezonderd zijn vormen met een inhoud die rechtstreeks betrekking heeft op D66 of een op dat moment lopende discussie op de lijst. Overigens wordt ik van het laatste ook niet altijd vrolijk. Al die digitale petities e.d. hoeven wat mij betreft niet.

Bovenstaande is mijn persoonlijke mening.

Chido Houbraken