AW: sleutelcongres

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Sep 22 17:20:21 CEST 1999

At 13:53 20-09-1999 Monday , Chido Houbraken wrote:

>We zijn redelijk uitgebreid in het nieuws geweest. Gisterenmiddag is er,
>naar aanleiding van het Sleutelcongres een vrij lang item over D66 geweest
>op Radio 1 en ook Met het Oog op Morgen heeft er aandacht aan besteed in
>de vorm van een collage van uitspraken. Verder begreep ik dat er vanmorgen
>ook al weer wat op de radio over te horen was. En we schijnen in ieder
>geval in Trouw en het AD te staan.

Helaas kon ik noet aanwezig zijn wegens een plots werkje dat af moest.
Jammer, want ik vond het initiatief van een sleuteklcongres goed. Maar,
Chido, de wapenfeiten moeten *niet* slechts liggen in het halen van zo veel
mogelijk publiciteit. Wel in het inspireren en mobiliseren van zoveel
mogelijk mensen, binnen D66, en ook erbuiten. Een stervend D66 wordt niet
gereanimeerd met een interviewtje op radio 1 of een stukkie in de krant.
Het hart moet weer gaan kloppen en de adem moet terug!  Dat zit allmaal aan
de *binnenkant*....

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl