opvoedcursus Kok

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Wed Sep 22 09:33:09 CEST 1999

henk vreekamp wrote:

[Henk reageert op zijn eigen wijze op de mail van Atilla]

> rijken zoals D66. Een andere oplossing zou misschien: community sense. Maar
> ja, dat is wel erg duur, liberaal, en niet zo kortademig.

Hier zou ik nou eens met een aantal mensen over door willen bomen. En
dan niet op de verheven SWB of PC manier. Hoe bereiken wij dat mensen
weer het gevoel krijgen dat het ze echt aangaat wat er om hen heen
gebeurt. Niet met een SIRE-campagne. Hoewel ik die persooniljk nog
steeds heel goed vind. Wat denk je ervan Henk? Zullen we eens een
constructieve poging wagen?
Cathja Maas, Driebergen