Dump je kind maar in de opvang.

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Tue Sep 21 12:31:36 CEST 1999

Joris Wittenboer schreef o.a.:
> Ik meende dat ook een groot deel van de jonge tweeverdieners hiervoor
waren
> (nipo enquete met de kro, vanochtend op de radio). Kennelijk loopt de
> samenleving nu eens vooruit op de politiek. Als wij als partij ook voor
> afschaffing van de KB zijn, en dat bijvoorbeeld ten goede laten komen aan
> gezinnen met lagere inkomens zoals Theo schreef of bv. kinderopvang (ten
> goed laten komen aan kinderen), laten we dan nu aan verwezenlijking
> werken. Straks loopt er weer een andere partij mee weg.

Ten goede laten komen aan de bv. kinderopvang is echt niet hetzelfde als
ten goede laten komen aan kinderen.

Laat mensen zelf beslissen wat ze met hun kinderen doen. Geef kinderbijslag
en men bepaalt zelf of men zijn kind wil dumpen.

Verplicht dumpen, daar kan ik echt niet achterstaan.

Roeline Barkhuis.