AW: sleutelcongres

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Sep 20 11:53:57 CEST 1999

De opkomst was rond de 200 personen. Dat is wat we verwachtten.
Over het resultaat zoals wij dat ervaren hebben, volgt een dezer dagen nog een uitgebreidere reactie, maar in het kort kan, wat ons betreft, gesteld worden dat er over het algemeen wel behoefte aan zo'n bijeenkomst was. We zijn overigens erg benieuwd wat anderen er van vonden.
We zijn redelijk uitgebreid in het nieuws geweest. Gisterenmiddag is er, naar aanleiding van het Sleutelcongres een vrij lang item over D66 geweest op Radio 1 en ook Met het Oog op Morgen heeft er aandacht aan besteed in de vorm van een collage van uitspraken. Verder begreep ik dat er vanmorgen ook al weer wat op de radio over te horen was. En we schijnen in ieder geval in Trouw en het AD te staan.
Als de waarde lijster een melding over het Sleutelcongres op een ongebruikelijke plek ziet staan, horen we dat graag (mailen naar: Leiden at d66.nl).

Groet,

Chido Houbraken