Kinderen krijgen; kosten/baten analyse

drs .e.l. jacobs emmy.jacobs at WXS.NL
Sun Sep 19 21:11:47 CEST 1999

Ik ken eerlijk gezegd meer schofterige automobilisten dan vrouwen met
kinderwagens, meer schofterige brommers en mensen met een paraplu met
scherpe punt dan vrouwen met kinderwagens. In die kinderwagen ligt
meestal een dierbaar bezit, dat je tot elke prijs wilt beschermen.
Het wordt tijd dat Max vader wordt.

Emmy