eerlijke verdeling van zwangerschapskosten

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Thu Sep 16 13:39:14 CEST 1999

Het ging over de eerlijke verdeling van de kosten. Op vakantie gaan kost
geld en het krijgen van een kind ook.

Omdat kinderen nodig zijn om de AOW etc te kunnen betalen moet het hebben
van kinderen niet onmogelijk worden gemaakt. En  daar mag dan ook een goede
tegemoetkoming tegenover staan.

kinderen krijgen doe je maar 1 keer per twee jaar of zo en niet al te vaak.
Die kosten zijn, eventueel samen met de partner,  op te vangen.
Kinderen hebben betreft een langere tijdspanne en wordt voor een aantal
mensen onmogelijk wanneer de kinderbijslag wegvalt.

Roeline.

.