Route66

Suzanne Bakker smbakker at WXS.NL
Mon Sep 13 23:58:19 CEST 1999

Beste Lijsters,
In de hoop langs deze weg op zijn minst een groot deel van de
Route66-abonnees te kunnen bereiken, stuur ik namens de redactie een
huishoudelijke mededeling deze lijst op.
Zoals u misschien al hebt gemerkt, is de Route66 van afgelopen donderdag
(9 september) niet in uw mailbox beland. Dit komt niet doordat de
redactie geen brood zag in de actualiteiten van vorige week- verre van
dat! Er is sprake van een -hopelijk klein- technisch probleempje, dat
wij zo spoedig mogelijk hopen te verhelpen.
De Route66 zal deze week dus naar wij hopen gewoon op donderdagavond
verschijnen.
De Route66 van vorige week zal zo snel als mogelijk worden nagezonden,
maar om u de inhoud ervan (o.a. een interview met Minister Els Borst)
niet al te lang te onthouden, zend ik de Route in een volgende mail naar
deze lijst. Wellicht ontvangt u dit nummer dan twee keer, maar dat leek
ons beter dan nul keer.

De redactie hoopt op uw begrip voor deze situatie, en wenst u voor nu
een goede nacht!

Suzanne Bakker
eindredacteur Route66