Visie-ontwikkeling internet

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Mon Sep 6 11:32:09 CEST 1999

Onlangs heb ik een brief gestuurd aan de fractie en het bestuur
van de regio Brabant. In die brief gaf ik aan dat het internet
zich zeer snel zal ontwikklen en dat een partij als D66
eigenlijk niet achter kan blijven. Sterker, een regeringspartij
als D66 zal niet serieus genomen worden als zij (mn. bij de
regio's en de afdelingen) minder goede websites en dergelijke
maakt.

Het voorstel was om als regio Brabant een werkgroepje op te
zetten dat eens gaat nadenken wat zij voor D66 eigenlijk wil met
internet, begeleidt en/of gevolgt door contacten met IT-Internet
deskundigen die vanuit hun dagelijkse praktijk kunnen overzien
wat het internet kan betekenen voor een clubje als D66. In
Positieve en in Negatieve zin.

Want visie van kamerleden willen is oke, maar ik denk dat we dan
eerst eens bij onszelf moeten beginnen.

Reacties hierop? Graag. Ook naar het regiobestuur van Brabant,
wellicht?

===
Guido Koppes
Tuinstraat 4707