betuwelijn

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Thu Sep 2 15:13:21 CEST 1999

Beste Lijsters

De betuwelijn staat weer ter discussie. Mooi ! het zou tijd worden. Reeds
enkele maanden geleden gaf ik aan dat ik vond dat er geen behoorlijke
argumenten meer over beven *VOOR* het aanleggen van de betuwelijn. Een voor een
worden de argumenten 'om zeep geholpen'. Economisch gezien is de lijn niet
zo rendabel als voorspeld, milieu-voordelen zijn te verwaarlozen, etc etc

Ik vind het dan ook goed dat het debat heropend wordt. Het feit dat er al veel
gled gespendeerd is aan dit project mag NIET de beslissende factor zijn om 'm
dan maar aan te leggen. Dan maar gezichtsverlies! Ik vind dat de kamerfrctie
van D66 zich hard moet maken om te doen wat veel mensen hopen dat er zal
gebeuren: de aanleg tegen houden. We zijn nie tvoor niets democraten..

m.vr.gr.

Bas

--
Bas van Gils (b.vangils at kub.nl)    http://stuwww.kub.nl/people/b.vangils
tel# +31-6-24614919 (also SMS)     fax# +49-89-66617-61693

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...