Oranje en rechts-extremisme

Verver brummen at D66.NL
Thu Sep 2 11:10:21 CEST 1999

henk vreekamp wrote:

> Beste niet-zingende lijsters,
>
> Als eenvoudig republikein moet me toch van het hart dat het Koninklijk Huis
> toch wel erg vaak in rechtsextreme kringen haar broedplaats zoekt:
> Bernhard bij de SS, Claus bij de Hitlerjugend en domkop W.A. bij de
> offspring van Argentijnse dictatuurhelpers (daarvoor bij een notoire
> belastingontduiker en wapenfanaat).
>
> Als tegenwicht verspreidt men dan immer het gerucht dat Beatrix PvdA stemt
> of daarmee sympatiseert, omdat de PvdA veel betrouwbaar het royalisme steunt
> dan bijv. de VVD. Maar het referentiekader duidt toch in heel andere
> [...]

Hier ga ik van over mijn nek. Ik word niet gauw boos over uitlatingen
van derden omdat ik er altijd vanuit wens te gaan dat het positief
bedoeld is. Aangezien dit niet positief bedoeld kan zijn zal ik van nu
af aan alle E-mail met de naam Vreekamp wegklikken. Ben je echt lid van
D66? Ik kan me het haast niet voorstellen. Ik wens je verder veel goeds
en hoop je niet ergens te treffen.

Greetje Verver