EvdM

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Wed Sep 1 04:19:54 CEST 1999

Erik en anderen,

Wat mij betreft is dit de laatste bijdrage op de mail van EvdM op dit
onderwerp.

Nettiquette: ja, daar ben ik bekend mee !

Ik wil je, Erik, een ding meegeven: Na 3 of 4 van dit soort mail kan iemand
ook geirriteerd raken...

Ramon

(ter informatie voor de D66-lijsters: onderstannde mail kreeg ik van Erik)

----Original Message Follows----
From: muijz at dds.nl (Erik van den Muijzenberg)
To: "Ramon Barends" <r_barends at hotmail.com>
Subject: Re: [..] en zorgvuldig lezen .. ga ik doen !
Date: Tue, 31 Aug 1999 13:08:59 +0200

 >Erik vdM:
 >
 >Hallo! Heb je zelf geen mening Ramon ?
 >
 >Reaxie:
 >Ja Erik ik heb wel een mening ... maar als je goed gelezen had (!) had je

Je moet zelf eens leren lezen. Ik reply naar jou, niet naar de lijst.
Het moet je toch bekend zijn dat het heel onbeleefd is om email van
een ander op de lijst te posten. Bovendien veroorzaak je verwarring
want mensen gaan zich afvragen hoe het kan dat zij de berichten niet
hebben ontvangen waar jij op reageert.

Koop eens een beginnersboekje over netiquette Ramon. Misschien steek
je er nog iets van op.

Erik vdMb