lerarenbinding

J.C.H. Timmermans charlietimmermans at WXS.NL
Thu Oct 28 12:04:58 CEST 1999

Voor welke beroepsgroepen waaraan een tekort is ( huisartsen, tandartsen
verpleegkundigen ) e.a. heb je ook nog wat in de aanbieding.
De overheid heeft blijkbaar geen grip op de " varkenscyclus "
Ook zal dit niet worden opgelost met jouw " secundaire arbeidsvoorwaarden "

Charlie Timmermans