meningspeiling ==> footer [OFF TOPIC]

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Wed Oct 27 12:36:39 CEST 1999

Joris schreef:

>Ramon schreef en gebruikte daarbij een persoonlijk mailtje van mij aan hem.
>Ik zal dat dus even verduidelijken (ik heb er geen probleem mee maar dan
>wel even alles).

Zie hier een van de redenen waarom ik voorafgaand wil weten of mijn berichten
geheel of gedeeltelijk verspreid of geciteerd worden, zeker buiten deze lijst
(binnen deze lijst heeft iedereen het originele mailtje gehad en kan dus
zijn/haar eigen conclusies trekken). De context is maar al te gauw verdwenen
en een citaat gaat een eigen leven leiden. Ik heb geen pricipiele problemen
met het geciteerd worden, maar ik wil wel kunnen corrigeren of mezelf
verdedigen bij m.i. verkeerde interpretatie. En dan wil ik dus weten
*wanneer* ik geciteerd wordt (vandaar dus het verbod op citeren *zonder
voorafgaande toestemming* van de opsteller).
Als je wil citeren zonder toestemming, verwijs dan o.v.v. datum, auteur en
onderwerp naar de archieven van deze lijst bij Surfnet. Krijgt iedereen de
gelegenheid om de het citaat in de context te lezen.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht mag niet, geheel of gedeeltelijk, verspreid en/of geciteerd
worden zonder voorafgaande toestemming van de opsteller.