kabel, programmaraden en decoders...

Bakker B. B.Bakker at TK.PARLEMENT.NL
Tue Oct 26 15:55:24 CEST 1999

Kort geleden ontstonden op deze lijst discussie en vragen over kabelbeleid,
programmaraden, decoders etcetera. Er werd ook een enkele vraag specifiek in
mijn richting gesteld. Omdat ik weet dat velen in de partij momenteel met
dergelijke discussies te maken hebben, leek het mij nuttig om te verwijzen
naar mijn bijdrage in de kabeldiscussie, die ik vlak voor het herfstreces
heb ingebracht in het debat met Van der Ploeg over de 'kabelnota'. Daarin is
ook het antwoord te vinden op de meer specifieke vragen over o.a.
programmaraden.

Groeten,

Bert.

Zie: