partijfinancien

Mevr. B.S. van Lente-Groen bsgroen at XS4ALL.NL
Fri Oct 22 14:27:24 CEST 1999

Beste mensen,

Eigenlijk is dit mede bedoeld voor degene die de conceptagenda heeft
gemaakt voor het a.s. congres te Zutphen, maar misschien is het mogelijk
dit door te geleiden anar de hiervoor verantwoordelijke.

Als het HB de partijfinancien zo belangrijk vindt, waarom wordt dit
onderwerp dan op de agenda gezet om 10.35 uur? Dit is toch een tijdstip
waarop slechts weinigen aanwezig zijn. Volgens mij ligt de oorzaak van alle
opschudding over dit onderwerp binnen de eigen partij alleen in het feit
dat bijna niemand ooit aanwezig is op het tijdstip dat het wordt behandeld
op congressen.
Het schijnt belangrijker te zijn wat de fractievoorzitter inde TK heeft te
melden dan wat de penningmeester heeft te melden over het gebruik van de
gelden die door de leden worden opgehoest.

Ik stel daarom voor dit onderwerp PARTIJFINANCIEN te verplaatsen op de
agenda naar bijvoorbeeld 13.30 uur, wanneer iedereen er is. Panningmeester
en voorzitter lopen zich momenteel suf om aan iedereen uit te leggen hoie
het nu werkelijk is gesteld met ons geld.

Gaarne voor aanvang van het congres hierop antwoord.

Dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groet,

Bettie S. Groen