Fwd: RE: financiële problemen

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri Oct 22 14:10:07 CEST 1999

Met toestemming van Sebastian Dingemans (en vandaar dus ook vertraagd) een
reactie op mijn mail over de financien (die ook aan de lijst is gezonden).

>From: Sebastian Dingemans <s.dingemans at d66.nl>
>To: "'r_barendsd66 at hotmail.com'" <r_barendsd66 at hotmail.com>
>Subject: financiële problemen
>Date: Thu, 21 Oct 1999 12:20:03 +0200
>
>Beste Ramon,
>
>Hierbij bevestig ik de ontvangst van je e-mail van 20 oktober jl. waarin
>je
>een aantal vragen stelt ten aanzien van de financiële problemen. Je stelt
>twee vragen: Waar komt dit tekort zo plotseling vandaan en waarom wordt
>dat
>nu pas duidelijk?

> [...]

En omdat het AD het meldde stond het ook op teletekst...

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Met ingang van 29-9-1999:
r_barends at hotmail.com      ->  voor alle mail, ook van D66
r_barendsD66 at hotmail.com   ->  alleen voor D66-maillijsten

=== "Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij
of zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese ===

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
D66 Nijmegen op het net: http://komt.snel!
JD: http://welcome.to/jongedemocraten