Vraag over teletekst bericht...

constantijn dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Wed Oct 20 18:35:07 CEST 1999

Als reactie op alle berichten m.b.t. de financien van D66 en de oplossingen
van het HB:

Mij bekruipt het gevoel dat ik ook had m.b.t. de Ceteco-affaire. Daar treft
Statenleden het verwijt dat ze een en ander al lang hadden moeten zien. De
financiele situatie van D66 is niet iets nieuws, maar blijkt al jaren uit de
jaarverslagen. Uitstekend dat het HB nu eens werk maakt van de afspraak
waaraan sommige D66-vertegenwoordigers zich niet houden: namelijk een
gedeelte van hun vergoedingen afdragen aan de partij. Die partij helpt die
vertegenwoordigers immers op vele gebieden. De reactie van Marc-Alexander
Fluks vind ik wat overtrokken. Laten we met zijn allen nu eens kijken hoe we
de problemen creatief kunnen oplossen. Ik ben absoluut niet voor een
democratie, waar men zijn zeteltje kan kopen (dat is geen democratie in mijn
ogen), maar wel voor creatieve oplossingen. Misschien moeten we onze
aandacht daar meer op richten dan het dreigen met opzeggen van het
lidmaatschap.

Constantijn