Financiele problemen bij D66 !

peter f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Wed Oct 20 09:44:00 CEST 1999

Beste lijsters,

Dit bericht hoorde ik zojuist in het nieuws. Het doet mij pijn
om het te zeggen als 22 jaar lid van D66, maar ik had dit wel
verwacht. Natuurlijk geef je wat je moet betalen. Maar `het
extraatje` is altijd afhankelijk wat je voelt als je aan de
partij (=Tweede Kamerfractie) denkt. En was globaal de laaste
zes jaar niet best op een enkele uitzondering na (Wij  kunnen de
actieve Kamerleden hier)
Maar ook het hoofdbestuur heeft zijn steentje hierin
bijgedragen. Nml verandering van statuten (vergroten van de
afstand i.p.v. verkleinen met de leden)
Drastisch verhogen van de lidmaatschapgelden zonder dat daar
`iets` tegenover staat.
Gerommel met tijdschriften (opschroeven van de
abonnementsgelden). Wat hebben we nu nog over ??
Veel geld uitgeven voor de campagne ook al weet dat dat niet
helpt als de opiniecijfers slecht zijn. Een volwassener beleid
van de Kamerfractie had meer geholpen. Soms denk ik wel eens wat
hebben bijgeleerd sinds 1966.
Er wordt m.i. te weinig geluisterd naar `OPSCHUDDING` .
Hoe het wel moet kan het bestuur en fractie het beste vragen bij
o.a. Lousewies van de Laan, fractie voorzitter in het Europees
Parlement. Die is m.i. vernieuwend bezig en straalt het ook uit.
Kijk maar op http://www.VANDERLAAN.NET

groeten

Peter F.G.BOS
Van Knobelsdorffplein 117