[Re: business nieuws, gsm-netwerken, kabel]

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Wed Oct 20 00:23:21 CEST 1999

Beste Max en Bert,

Wel. Zet ik even de radio aan op de aangegeven frequentie. Hoor ik niks, om
23.55 uur. Dus een commerciele club zomaar een mooie frequentie bieden
zonder voldoende bereik of zenduren lijkt me zacht gezegd wat overbodig! Een
dogma is ook niet goed. Marktwerking is toch wat anders...

Henk Vreekamp, Utrecht