ARV Geloof en Politiek/ Cultuur in de Regio

Joost Boermans j.boermans at WXS.NL
Wed Oct 13 12:13:09 CEST 1999

Beste Chido e.a.
Natuurlijk was het intessant, ik zal wat anders zeggen :-), maar in dit
geval was het echt zo!
Alleen ging deze ARV niet over geloof en politiek (dat was de
EO-jongerendag!) maar deze ledenvergadering ging over "Cultuur in de Regio".
In het Raadhuis van Hilversum hebben we o.a. een prima rondleiding gekregen
van Barend Smit (D66 wethouder te H'sum) in het Dudok-pand en hebben we
naast de ARV zaken (o.a. verkiezingen penningmeester en secretaris) ook over
cultuur gesproken en gehoord wat er zoal ik H'sum aan gedaan wordt. Ook
heeft Gerard le Belle namens de fractie een toelichting gegeven op hetgeen
de fractie zoal doet en gaat doen en wat er 'provinciaal gezien op dit
gebied gebeurt. Volgens mij was het een geslaagde avond waar we nou eens
niet over regels hebben zitten 'zeuren' maar waar we lekker cultuur hebben
genoven. Je had er dus gewoon bij moeten zijn.

tot zover,

mvg,

Joost Boermans
Regiovoorzitter D66 NH