Quo usque tandem ...

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Tue Oct 12 08:18:32 CEST 1999

On Tue, 12 Oct 1999, Mark van Barschot wrote:

* Paul Schreef:
* > [knip !!!]
* > Ik zou je willen vragen daar onmiddellijk mee op te houden.

* [knip]
* Helaas wordt Ramons verbeelding slechts overtroffen door de dikte van de
* plaat voor zijn kop.

Beste Lezers,

ik kan me wel vinden in de kritiek dioe Mard en Paul de lijst op stuurden.
Zelf heb ik inmiddels mijn maatregelen genomen

        voor de freaks: neem onderstaande op in $HOME/.procmailrc
        :0 * ^FROM.*r_barendsd66 at hotmail.com
        /dev/null

maar ik wil nog wel even wat opmerken. De D66-lijst is *GEEN* moderated
lijst. Dat wil zeggen dat iedereen zijn gedachtenspinsels op de lijst
kwijt kan. Dat de "echte bewoners" van de lijst daar dan minder gelukkig
mee zijn dat is in deze "bijzaak". Zij zullen (zo is over het algemeen de
consensus) zelf hun maatregelen moeten treffen.

Met andere woorden, wees blij dat zelfs de meeste Microsoft-mailprogsels
ook filters ondersteunen ...

m.vr.gr.

Bas van Gils
Tilburg

--
Bas van Gils (b.vangils at kub.nl)    http://stuwww.kub.nl/people/b.vangils
tel# +31-6-24614919 (also SMS)     fax# +49-89-66617-61693

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...