Quo usque tandem ...

Mark van Barschot m.vbarschot at WORLDONLINE.NL
Tue Oct 12 08:47:57 CEST 1999

Paul Schreef:

>Aan Ramon Barends
>
>Kijk, het is 1 ding als je deze lijst gebruikt als babbelbox, daarmee de
>bijdragen aan een serieuze politieke discussie zodanig verdunnend met junk
>mail dat al menigeen zich van deze lijst heeft afgekeerd;
>
>het is nog een ding dat je genante discussies aangaat over het wel of niet
>toelaten van buitenstaanders tot de intieme vertrouwelijkheid van onze
>hemelbestormende ideeenwisselingen;
>
>het is je zelfs als verdienste aan te rekenen dat je ons aller tolerantie
>helpt stalen door ons steeds weer op de proef te stellen met steeds nieuwe
> [...]

Wijze woorden Paul, maar ook vergeefse moeite gezien de stortvloed aan
mailtjes van Ramon die na jouw bijdrage weer op de lijst verschenen. Wat een
verbeelding om te veronderstellen daat ruim meer dan 200 politiek
geinteresseerden zitten te wachten op tig mailtjes (compleet met
word-attachment - zie mailtjes Mimi) waarin de heer Barends zijn inhoudsloze
gebabbel uitstrooit over een reeds weken oude discussie waarin alle aspecten
reeds aan bod gekomen waren.

Helaas wordt Ramons verbeelding slechts overtroffen door de dikte van de
plaat voor zijn kop.

Rock on Ramon!

Groet,

Mark