Over het referendum...

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Oct 12 04:53:53 CEST 1999

Wellicht ten overvloede:

De stelling-Bos komt dus niet in stemming, omdat de bredere stelling van mij
al is aangenomen.

Wie een nieuwe stelling weet mag hem naar het adres van de referendumbox
mailen. Dan zal ik hem nummeren en met wat praktische gegevens doorzenden
naar de D66-lijst.

Met groeten,
RAMON