Quo usque tandem ...

Paul Doucet doucet at BIO.VU.NL
Tue Oct 12 00:48:23 CEST 1999

Aan Ramon Barends

Kijk, het is 1 ding als je deze lijst gebruikt als babbelbox, daarmee de
bijdragen aan een serieuze politieke discussie zodanig verdunnend met junk
mail dat al menigeen zich van deze lijst heeft afgekeerd;

het is nog een ding dat je genante discussies aangaat over het wel of niet
toelaten van buitenstaanders tot de intieme vertrouwelijkheid van onze
hemelbestormende ideeenwisselingen;

het is je zelfs als verdienste aan te rekenen dat je ons aller tolerantie
helpt stalen door ons steeds weer op de proef te stellen met steeds nieuwe
hoogtepunten van parmantige onbenulligheid;

maar ik begin echt bezwaar te maken als ik zie onder welke vlag je deze
bagger de wereld instuurt: "Politieke Partij Democraten 66 Stembox
Referendum" <d66referendum at hotmail.com.

Ik zou je willen vragen daar onmiddellijk mee op te houden.

Paul Doucet