Nieuwe stelling : Discussielijst is voor D66 leden

Robbert Jan Bron r.j.bron at MED.RUG.NL
Tue Oct 5 09:48:46 CEST 1999

cathja maas <maas0311 at wxs.nl> schreef:

> Wat ongelooflijk provinciaals! Ik ben dus tegen elke beperking
> Cathja

Nou ik ben dan weer in zekere zin voor beperking.Niet wat betreft
partijlidmaatschap - dat maakt mij niets uit - maar gewoon wat
betreft het aantal mailtjes dat discussianten per week mogen
versturen. Een soort mailquota, derhalve. Een voorbeeld. Ik ben drie
dagen niet bij mijn email geweest en vervolgens tracteert
D66 at nic.surfnet mij op 121 (honderd-een-en-twintig) mailtjes.
Iedereen die van plan is daar nog een berichtje aan toe te voegen
zou zich voordat hij op "Send" drukt, dringend moeten afvragen "Wie
zal dit in godsnaam allemaal lezen?"

Robbert Jan Bron

PS: ik vind de stellingname van Peter F.G. BOS misschien wel een
beetje raar, maar "provinciaals"? Wat mag dat wel betekenen in deze
context?