interactief interviewen met kandidaat voorzitters

Ad Huikeshoven en Mariëlle de Wit mdedewit at CASEMA.NET
Sun Oct 3 21:56:20 CEST 1999

henk vreekamp schreef:

> Beste Ad,
>
> Nog een vraag: hoe lang blijft het nog wanhopige postdocs en consultants
> regenen in de top van de partij? Na die verschrikkelijke winterstormen vol
> jurrrristen.

Beste Henk en medelijsters,

1.    Ik ben niet wanhopig, maar zeer hoopvol gestemd over de toekomst van D66;
2.    Ik volg inderdaag een postdoctorale opleiding;
3.    Behalve (senior)consultant, ben ik ook auditor;
4.    Ik begrijp dat Henk eveneens niet wanhopig is, en geen postdoc en geen
consultant en geen jurist, misschien wel democraat en tenminste 1 jaar lid van D66
maar desalniettemin geen kandidaat-voorzitter.
Overigens dank ik Henk voor zijn waardevolle bijdrage op de lijst in antwoord op mijn
vragen; hij vindt beroep of bezigheid van een toekomstige voorzitter er kennelijk toe
doen en wel in negatieve zin, hij verwacht - zo maak ik uit zijn reactie op - dat de
nieuwe voorzitter geen jurist is, geen consultant en geen postdoc.

Als we op die mening verder bouwen is er een beroep of bezigheid aan te geven die de
nieuwe voorzitter wel mag uitoefenen?

Ad Huikeshoven