Doorzenden

Arjan Stoffels chimera at STAD.DSL.NL
Sun Oct 3 13:32:18 CEST 1999

Cathja Maas reageerde:
>Wat mij betreft is het ook zo dat dit een openbare lijst is en dat dus
>alle mail aan de lijst ter lering ende vermaak (;-)) mag worden
>doorgestuurd aan andere mogelijk geinteresseerden. KNIP

Dat de lijst openbaar is klopt. Dat wil zeggen dat iedereen er kennis van kan
nemen. Het wil wat mij betreft echter niet zeggen dat (tenzij je zelf de auteur
bent) je een mail zonder meer door mag sturen. Zie bijvoorbeeld boeken waar je
ook niet zo maar uit mag kopieren, de vele musea waar het maken van foto's niet
is toegestaan, programma's die je niet zomaar mag kopieren etc. Als iets
openbaar is, is daar niet zonder meer mee gezegd dat je er maar mee mag doen wat
je wilt.

En v.w.b. de regels: die kan je op meerdere plekken op het internet vinden!

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels