interactief interviewen met kandidaat voorzitters

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Sat Oct 2 17:18:08 CEST 1999

Door op te houden te praten over wat negatief is in D66 en te beginnen met
wat positief is (dat is er) en met ideeen en activiteiten om daar (weer)
inhoud aan te geven. Ik ga er daarbij van uit dat HB en politiek leiders
bereid zijn dergelijke activiteiten, mits passen in een geheel (dat dan wel
duidelijk moet zijn) et steunen. Al is het alleen maar doordat bv een
politieke leiding bereid is te reageren op voorstellen en ideeen, ook buiten
de congressen om. Vooralsnog heb ik de indruk dat men bereid is dat te doen.

Theo