Chatten met van Boxtel een farce

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Sat Oct 2 07:46:54 CEST 1999

Beste Marc,

Het gaat dus eigenlijk om iets wat elders gewoon een klassieke, vrij
autoritaire en weinig open persconferentie heet: praatje horen van de
meester, vragen schriftelijk indienen en na de pauze maar afwachten of er
ueberhaupt enig antwoord komt. Over taalvervuiling via cyber-engels
gesproken...

Henk Vreekamp, Utrecht