Chatten met van Boxtel geen farce

Steven Lenos lenos at XS4ALL.NL
Fri Oct 1 18:55:35 CEST 1999

Hallo Marc-Jan,

Ik snap je punt (kan er zelfs in meevoelen), maar ben het niet met je eens.
Deze wijze van chatten is gekozen omdat die open chats niet werken. Ik heb
zelf vorige week meegedaan met de open chat met Zalm Daar kon iedereen in
het eerste gedeelte (de open chat) wel alles roepen of vragen, maar kon de
minister maar een zeer klein gedeelte beantwoorden. Dat is ook vreselijk
frustrerend voor iedereen. De uitdaging voor www.rogervanboxtel.nl is om de
komende maanden in de discussie en de chat waardevolle toepassingen te
vinden van het veelbelovende Internet.
Overigens kan ik je als onafhankelijk moderator (niet verbonden aan enig
partij of BZK) verzekeren dat het wel of niet-kritisch zijn bepaald geen
criterium voor mij is bij het doorsturen naar de chatpagina. En er zal ook
ruimte zijn voor argumenten en wedervragen. Het zou mij trouwens verbazen
als Van Boxtel niet juist prijs stelt op kritische vragen.
Maar probeer het uit: je bent met je kritische vragen over het
millenniumbeleid van harte welkom op 25 oktober van 20.30 - 21.30 uur (en
natuurlijk daaraan voorafgaand op de discussiepagina's).
Kortom, geef 'de eerste minister die Internet serieus neemt' nu eerst maar
eens een kans, doe mee, lever een constructieve bijdrage en dan gaan we
later nog eens terugkijken.

vriendelijke.groet
Steven Lenos (Instituut voor Publiek en Politiek)
gastheer op www.rogervanboxtel.nl