nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Nov 30 00:52:19 CET 1999

At 11:47 29-11-1999 Monday , Glenn Mellonius wrote:

>Eerlijk gezegd viel mijn mond open van verbazing.
>Hein en de rest van het bestuur wilden DBNL opheffen.
>Op de participantenlijst werd een oorlog uitgevochten, en nu draait Hein
>180 graden om.
>Ik snap er niets van.
>Ik kan DBNL eigenlijk niet meer serieus nemen, daarom heb ik mij ook niet
>met de discussie bemoeit.

Het antwoord is eenvoudiger dan u denkt: het bestuur van db.nl gelooft met
hart en ziel in een belangenorganisatie voor digitale burgers. Juist dáárom
wil het bestuur de st db.nl opheffen: door gebrek aan middelen en
`humanitaire' participatie heeft, na doel/middelen afweging, op dit moment
opheffing onze -zij het met tegenzin- voorkeur. We zouden het echter zeer
toejuichen als er support kwam. Dat zou het proces kunnen keren. De
statuten geven de participanten het recht onze beslissing terug te draaien.
Een bestuurlijke paradox, de ervarenen onder u begrijpen dit wel, denk ik.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl