nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

chefren chefren at DDS.NL
Mon Nov 29 14:04:55 CET 1999

On 27 Nov 99, at 12:54, Arie Dirkzwager wrote:

> Beste lijsters,
>       Hier sta ik volledig achter, en naar ik aanneem het gehele bestuur van de
> stichting DB-NL (Digitale Burgerbeweging Nederland).

Waarachter? Het halve voorstel van Hein om van de stichting
een vereniging te maken?

Of gewoon het hele voorstel van de oppositie? (Zie
signature).

Ik wil overigens wel alvast een stemadvies afgeven: Op
welke manier dan ook, Hein en Arie zo spoedig mogelijk uit
het bestuur.

+++chefren

= START van uitzonderlijk lange signature... =

Ik doe hierbij graag beroep op een ieder die de volgende 3
actiepunten kan onderschrijven om lid/"participant" te
worden van db.nl.

A) Stichting db.nl ontdoen van dogma's en onpractische
   regelingen.

B) Newzy en informatieve gedistribueerde website
   neerzetten waar voor iedereen onder eigen beheer plaats
   is die de simpele basisregels volgt (layout aanhouden
   met link naar hoofdsite, als je doorverwijst ook
   doorverwijzen naar andere alternatieven onder de zelfde
   voorwaarden als anderen daarom vragen). Zie
   voorstelontwerp:

   http://huizen.dds.nl/~db-nl/

C) db-nl lijst open en ongearchiveerd laten zoals hij is,
   nadrukkelijk lijst over de lijst toevoegen om meta- en
   op-de-man-discussies af te voeren als er vraag naar is
   alternatieve lijsten of themalijsten met al dan niet
   ander beleid toevoegen.

= = = =

Wat te doen?

= Aanmelden via het web: