nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Mon Nov 29 14:47:22 CET 1999

Zouden de mensen die lid zijn van meerdere discussielijsten svp goed willen
kijken naar welke lijsten zij bijdragen sturen?

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Departement "Bioconversies"
Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
Wageningen