nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Mon Nov 29 11:47:25 CET 1999

Hein van Meeteren schreef:
> <knip>
> Beste geabonneerde op deze lijst,
>
> Geeft u op als participant van de stichting Digitale Burgerbeweging
> Nederland. Als participant kunt de stichting nieuw leven inblazen en het
> bestuursbesluit de stichting op te heffen terugdraaien. U kunt dit
> formulier gebruiken: http://www.db.nl/mailforms/participantform.html.
> <knip>

Eerlijk gezegd viel mijn mond open van verbazing.
Hein en de rest van het bestuur wilden DBNL opheffen.
Op de participantenlijst werd een oorlog uitgevochten, en nu draait Hein
180 graden om.
Ik snap er niets van.
Ik kan DBNL eigenlijk niet meer serieus nemen, daarom heb ik mij ook niet
met de discussie bemoeit.

--
Glenn Mellonius