nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Sat Nov 27 19:39:50 CET 1999

Nadien zijn er enige ontwikkelingen bekend geworden  en blijkbaar zit
van Meeteren zo in elkaar dat hij dan niet star meer blijft
vasthouden aan een eerdere beslissing.

Dit juich ik van harte toe.

Roeline.