nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sat Nov 27 18:18:20 CET 1999

At 15:17 27-11-1999 Saturday , Erik van den Muijzenberg wrote:

>Voor zover u participant bent van de Digitale Burgerbeweging of geabon-
>neerd bent op de zogeheten Open Lijst van die organisatie, zult u met
>verbazing het bericht van DB.NL-bestuurder Hein van Meeteren hebben
>gelezen. De overigen zal ik die verbazing schetsen.

Heel jammer dat u zo reageert. Graag wens ik persoonlijke zaken te scheiden
van zakelijke en inhoudelijke. Helaas kan en ik wil ik niet ingaan op uw
verhaal.  Ik verzoek u met mij privé contact op te nemen
(heinwvm at palm.a200.nl) . Het lijkt me niet verstandig anderen, derden, met
interne meningsverschillen op te zadelen.

Vriendelijke groeten, HvM.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl