Wie begrijpt het ???

Caroline van 't Sant cvantsant at YAHOO.COM
Fri Nov 26 11:15:34 CET 1999

> veel geld aan bewapening uitgeeft, enz.) van Nederland
> ONWIKKELINGSHULP krijgen .
> In ieder geval heb ik met dat beleid al jarenlang moeite en
> knars regelmatig op mijn tanden dat er voor landen als SURINAME
> en DE ANTILLEN te weinig geld beschikbaar gesteld word.

Deze landen krijgen toch geen ontw.hulp?? Bovendien wat is te weinig? Het
lijkt mij iets te algemeen gesteld. Suriname valt niet (meer) onder het
koninkrijk der Nederlanden en het lijkt mij logisch dat er rekening wordt
gehouden met het politieke klimaat in dat land. Wat dat betreft snap ik je
t.a.v. India. Maar de Antilen zijn toch een verhaal apart.......

Caroline