Indruk Millenniumcongres

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Wed Nov 24 15:39:11 CET 1999

Wel, sorry voor de opmerking, maar dat lijkt me voor de hand
liggen. D66 is (materieel) "zo arm als een kerkrat". Terwijl
zo'n congres toch een lieve duid kost;
1. de mensuren die alle Cie's, het LS, en velen andere steken in
   de voorbereiding kost een paar centen,
2. Dan de huur van de lokatie: die is vaak niet goedkoop,
3. Alle mensen die het congres ondersteunen moeten betaald
worden    want velen zijn gewoon medewerker in dienst van D66.
(Zij    draaien rond een congres trouwens vele, vele overuren)
4. Kosten voor congres boeken, publicaties ed.
Ik hoop je een beetje te hebben ingelicht.

=====
Guido Koppes
Tuinstraat 4707
5038 DA  Tilburg