BV MAIL

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Nov 24 13:36:21 CET 1999

Peter Bos schreef:
>Onderstaande bericht stond in Digitaal. Als die lijst alleen
>voor LEDEN van de bestuurdersvereniging is en niet voor bijv.
>Steunfractieleden, dan treed er wel een `verarming` op in kennis
>onder de D66 leden (aspirant bestuurders).
>(Ik zou mij nog kunnen vinden dat leden alleen berichten mogen
>insturen maar dat een ieder die dat wil ze wel kan ontvangen )
>Ook denk ik dat zo`n aparte lijst (en?) de doodsteek zal zijn
>voor deze lijst. Waar moeten wij dan nog over hebben.

Het voordeel hiervan is dat bestuurders op lokaal vlak makkelijk met elkaar
in contact kunnen komen. Zij kunnen elkaar vragen stellen. De grote
D66-lijst is daar minder voor geschikt. Ook zit niet iedere
volksvertegenwoordiger te wachten op 30 mail per dag.

Daarom; BV-Mail.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends

c.c.: BV-Mail D66