[APM OVR]

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Tue Nov 23 17:24:04 CET 1999

De strijd is me niet helemaal duidelijk. Niet in het minst omdat een ander
deel van de aangenomen is dat de lastenverlichting niet door gaat om daarmee
de investeringen te kunnen doen die nodig izjn. Of daar gratis OVR onder
valt is overigens een tweede. Ik kan me namelijk voorstellen dat de kosten
daarvan vallen onder de begroting van VenW, bijvoorbeeld DGP. Wellicht dat
daar geld kan worden vrij gemaakt (maar kan me vergissen, heb dit niet
gecheckt!).

groet,

Theo