APM: Openbaar Vervoersinformatie !!!

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Fri Nov 19 21:20:55 CET 1999

r_barendsd66 at hotmail.com said:
> You have received an encoded file.            (Invoke menu with right button.)
>       name = Politieke Motie Aktueel OVR.doc
>       disposition = attachment

Hmm. Jammer dat ik dit niet kan lezen onder Linux. Als je mensen wilt
bereiken, moet je misschien je best doen om het formaat zodanig te maken dat
zoveel mogelijk mensen het kunnen lezen - HTML of platte tekst.

Voor de duidelijkheid: .doc is een proprietair bestandsformaat van 1
leverancier, dat niet door iedereen te lezen is (want genoemde leverancier
weigert uit concurrentieoverwegingen het formaat te dokumenteren). HTML (en
platte tekst natuurlijk helemaal) is een internationaal gestandaardiseerd
formaat, en je mag ervan uit gaan dat iedereen daar mee om kan gaan.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>