Gasboringen

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Thu Nov 18 11:18:19 CET 1999

Hoi Ramon,
goed zo je hebt het onthouden. Dat houden we er in he dat weledel etc....

Hij wordt het nu. En sterker nog volgens mij is het een docent van me. Heeft
hij een beetje rossige baard en haar, bril.
Wat is er allemaal gebeurd dan bij jullie? Of moet ik hem dat zelf vragen?