'Nieuw Paars' - liever breuken en sprongen

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Mon Nov 15 13:17:55 CET 1999

Beste Bo,

Ik wentel mij in verrukking nu ik weer een volgeling van Thomas Kuhn ontwaar
op deze lijst. Een sociaal-liberaal die ruikt aan revolutie ... zeker ook al
geen persoonlijke ambities!

Henk Vreekamp, Utrecht