Informatie-monopolie

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Fri Nov 12 11:39:47 CET 1999

Lijsters,

Laatst maakte iemand zich verdienstelijk door het aantal mails te tellen op
deze lijst. Dat bracht mij tot het besef dat zeer weinig
volksvertegenwoordigers zich op deze lijst melden, behoudens het zeldzame
geval dat ze hard worden aangepakt. Zelfs de communicatieve Bert Bakker zien
we zelden meer op dit scherm. Is dat een mid-term zwakte? Want qua problemen
is er genoeg te babbelen - zeker nu er weer een kabinetscrisis is. En waar
komt die nieuwe losse flodder van Dittrich eigenlijk vandaan?

Kortom, ook intern hebben de vertegenwoordigers zich afgekeerd van het
partijplebs. Ja, dan lok je uit dat mensen je schoppen en grijpen waar ze
kunnen... Dat de pers meekijkt, lijkt me geen smoes waard. Kom op,
kabouters, laat je eens lezen!

Henk Vreekamp, Utrecht