CDA neemt idealen D66 over (uit Het Parool)

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Wed Nov 10 23:17:01 CET 1999

>CDA neemt idealen D66 over

Perfect. Volgens mij is het beste wat je als politieke partij kan overkomen
overbodig worden omdat je doelstellingen bereikt zijn, en dit is weer een
stapje dichterbij.

Ik zie het al voor me - eerste kamer weg, districtenstelsel ingevoerd,
burgemeester gekozen; slotcongres D66 waar men elkaar bedankt voor 40 jaar
goede samenwerking, een stelletje die-hards Republikeinen'06 opricht om ook
nog de koningin weg te krijgen, en de rest... ach ja, tegenwoordig zit
toch alles in het midden?

(hint voor mensen met een lage humorgevoeligheidsdrempel: ;-)).

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>